تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی آیا ادارات استان اصفهان روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی بارش باران تابستانی در جاده‌های خراسان رضوی + فیلم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) تاکنون ۲۵۰۰ نفر به اداره گذرنامه خراسان رضوی مراجعه کردند | سریعترین راه صدور گذرنامه با اپلیکیشن «پلیس من» جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت» آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده
سرخط خبرها

فیلتر ۱۵ سایت فروش پایان‌نامه و مقاله

  • کد خبر: ۱۳۳۴۶
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
فیلتر ۱۵ سایت فروش پایان‌نامه و مقاله
مدیرکل حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: حداقل در دو مرحله حدود ۱۰ الی ۱۵ سایت فروش پایان‌نامه و مقاله فیلتر شده و تقاضای فیلتر ۱۰ الی ۱۵ سایت دیگر را نیز ارائه کرده‌ایم.
به گزارش شهرآرانیوز، حسین آقابابایی درباره آخرین اقدامات در خصوص مدرک‌فروشی گفت: درحال حاضر سازمان بازرسی کل کشور در زمینه‌های آسیب‌شناسی، پیشگیری و مقابله با مدرک‌فروشی با وزارت علوم همکاری داشته و کمک حال ما است. جلسات ما همچنان ادامه خواهد داشت و پرونده‌هایی که از آن‌ها شکایت شده درحال بررسی و پیگیری هستند.

وی درباره آمار و تعداد پرونده‌هایی که در دست بررسی است، ادامه داد: ما نمی‌توانیم آمار ارائه دهیم. گزارش‌ها و مؤسسات متفاوت هستند و آمار‌ها دائم درحال کم و یا زیادشدن هستند، آنچه در این زمینه مهم بوده پیشگیری است. اگر قسمت عرضه مدیریت شود، این موارد کاهش می‌یابد. دانشگاه‌ها به این موضوع ورود کرده‌اند و اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است.

مدیرکل حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره فیلترینگ سایت‌های فروش پایان‌نامه و مقاله نیز گفت: حداقل در ۲ مرحله حدود ۱۰ الی ۱۵ سایت فیلتر شده و تقاضای فیلتر ۱۰ الی ۱۵ سایت دیگر را نیز ارائه کرده‌ایم. مستندسازی‌های لازم صورت گرفته و قرار است دستور قضائی آن از شعبه نهم در این هفته صادر شود این کار به صورت مستمر انجام شده و به صورت مرتب رصد می‌شود.

وی درباره مجازات و تنبیه افراد متخلف گفت: درباره مجازات افرادی که اقدام به خرید مدرک (پایان نامه) می‌کنند مواردی را احراز و به دانشگاه‌ها ارائه کرده‌ایم و دانشگاه‌ها در حال بررسی آن در کمیته‌ها هستند و باید هیأت‌های انتظامی دانشگاه‌ها در این زمینه تصمیم بگیرند هنوز موردی به ما ارائه نشده است.

آقابابایی همچنین افزود: تقلب علمی در دانشگاه زیر نظام‌های وزارت علوم خیلی کم بوده، ولی دانشگاه‌های غیردولتی همچنان در صدر تقلب علمی قرار دارند.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->